menu

सत्याग्रह

? ! $

12.9.12

Láska Bystrouška

Kromě toho, že muziku poslouchám, občas zkusím i sám nějakou nahrát. Posledních pár let jsem tímhle způsobem lepil písničky a skladby, kterých teď dvanáct vydávám jako album k volnýmu přehrání a placenýmu stažení na bandcampu.


Celý se jmenuje jako nadpis a zpívám na něm třeba o tom, že
koncept mý víry
je soustavný chvění
když je slyšet hudba
i tam kde nic —
a taky o Pražským jaru a 5. listopadu, ale album je k dispozici už ode dneška. Jak s touhle informací naložíte nechávám jenom a jenom na vás.

9 komentářů:

  1. Je skvělé. Až si aktivuju kreditku tak si celé album koupím.. Ano, až tak se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/9/12 08:52

    parádní album, nejvíce se mi líbí unavená... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/9/12 19:34

    Skvělé album Lukáši.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní7/11/12 19:58

    Souhlas, unavená je parádní a jak z pohádky taky.. :) Myslím že jsi s českými texty nešlápl úplně vedle, máš pro to větší cit. Možná bych ti jen poradil víc se soustředit na zpěv, občas si myslím že bys některé pasáže dal líp, kdybys to zkoušel několikrát. Každopádně celé album sjíždím víceméně pokaždé, když někde cestuju. Líbí se mi ta atmosféra, která úplně zapadá do tohohle deštivého podzimu. Salt the fries and keep up the good work!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A věř, že většina pasáží je zkoušená mnohokrát - to jsou ty nízký stropy mýho krákorání.

      Vymazat
  5. První výplata a hned si takhle udělám před vánoci radost a koupím si Bystroušku. Fakt se mi líbí ty písničky a to české vůbec neposlouchám. Hodně emocí to ve mne vyvolává a vůbec nevím čim to je :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní14/1/13 02:21

    Lukáši to hraješ na klavír ty nebo to je nahrávané přes nějaký program? Skvělé!

    OdpovědětVymazat